Co je nového21. 10. 2015
Značka Perfecto design byla dosud na přehlídkách věnovaných designu jen divákem. Letos se to rozhodla změnit. Premiéra značky Perfecto design, koupelnového studia a dodavatele vybavení do koupelen, se nese ve znamení filmu. Značka tím navazuje na svou dlouhodobější komunikaci. „My v Perfecto design věříme, že nic jako koupelna pro všechny neexistuje. Proto navrhujeme koupelny, ve kterých se jejich majitelé mohou cítit sami sebou“, doplňuje k dlouhodobé strategii značky Jakub Polívka, jeden ze spolumajitelů.
Proč pro letošní Designblok značka zvolila právě filmovou koupelnu? „Je to naše premiéra v roli vystavovatele, výborně koresponduje s tématem Designbloku, kterým je svoboda, v našem podání svobodná tvorba, a navíc je to téma, které spojuje velké množství lidí. Jednoduše řečeno filmy má rád téměř každý.“, shrnuje marketingový ředitel společnosti Jiří Drahota.
Důvod premiérové účasti souvisí s novým zaměřením značky: „V letošním roce jsme zahájili užší spolupráci s architekty. Ti, kteří s námi spolupráci již navázali, jsou maximálně spokojení. Hledali jsme proto cestu, jak jich oslovit ještě víc.“, vysvětluje Jakub Polívka.
A na co se mohou návštěvníci ve filmové koupelně těšit? „Vybrali jsme produkty, které přesně odpovídají tomu, co děláme: z celého trhu vybíráme ty nejlepší designové kousky.“, říká Jiří Drahota a dodává: „Vedle toalety Kartell by Laufen, která spojila dvě světoznámé značky, v naší filmové koupelně najdete vanu české značky Riho, nádherné baterie italské značky Oioli a umyvadlo BhD.“