Jeseniova 1164/47
13000 Praha 3
Zobrazit na mapě
Otevírací dobaPO–ČT: 10.00–18.00PÁ: 10.00–17.00SO: otevřeno po předchozí domluvě
Otevřeno pro zákazníky Koupelnového studia po předchozí domluvě. Více informací.
Půdorys
Materiál: | nerez | Tvar: | oválný |
Značka: | JoeyforLife Jihokorejský výrobce sprchových hlavic s překvapivým názvem JoeyforLife nemá menší ambici než zlepšit naše životy díky inspiraci, kterou nachází ve vodě. Celosvětovým leaderem trhu plánuje být v roce 2021. Vzhledem k působivému životopisu značky, asijskému původu a doavadním úspěchům není důvod nevěřit, že se tento cíl podaří naplnit. | Rozměr: | 300x450 mm |
Kolekce: | Losh | Design: | GEN |
Kód: | VO 300 001 CR | Záruka: | 5 let |
pdfMontážní návod (402.6 kB)
Postup čistění vnějšího povrchu baterie je obecně stejný, jako při čištění barevných povrchů ostatních výrobků v domácnosti. Zásadně používejte tekuté čisticí prostředky, které neobsahují brusiva. Nepoužívejte ani korozi odstraňující přísady a dávejte pozor, aby přípravky měly pH 6-9. Pro čištění baterie používejte ...
Chci informovat o všem, co mě zajímá
Nejnovější dění ze světa koupelen.
Jeseniova 1164/47, 13000 Praha 3
Otevírací doba:
PO–ČT: 10.00–18.00PÁ: 10.00–17.00SO: otevřeno po předchozí domluvě
Otevřeno pro zákazníky Koupelnového studia po předchozí domluvě. Více informací.
Copyright © 2007-2024 by Eshop.perfecto.cz - Všechna práva vyhrazena | Mapa stránek | Zásady ochrany osobních informací (GDPR) | Nastavení soukromí
Jediný pohled na tuto sprchovou hlavici stačí k tomu, abyste si ji zamilovali. V jednoduchosti je krása. Přívětivý rozměr 300 x 450 mm, tloušťka krásných 7 mm a zrcadlový povrch. Co víc si přát?
Pokyny pro čištění nechromových povrchů
Stopy vodního kamene případně jiné skvrny čistěte pouze pomocí vody a neutrálního mýdla, vždy s konečným opláchnutím vodou. Nakonec osušte měkkým hadříkem. Nepoužívejte granulované nebo kyselé čisticí prostředky, abrazivní nebo kovové houby.
Jihokorejský výrobce sprchových hlavic s překvapivým názvem JoeyforLife nemá menší ambici než zlepšit naše životy díky inspiraci, kterou nachází ve vodě. Celosvětovým leaderem trhu plánuje být v roce 2021. Vzhledem k působivému životopisu značky, asijskému původu a doavadním úspěchům není důvod nevěřit, že se tento cíl podaří naplnit.